Alla helgons vackra ljus

Det är något fint med den här helgen.
Tända ljus för att visa hur saknade våra älskade på andra sidan är, och att det är så
många som fattas oss runt om här i världen, gammal som ung.
Jag har jobbat bort den regniga dagen idag, som Stockholm hade att bjuda på.
När mörkret lagt sig som ett täcke över staden åkte jag förbi kyrkogården och det var en lång rad av bilar utanför och då skyndade jag mig hem och hämtade kameran.

Den visade att jag gjort mitt bästa köp de senaste åren för bilderna är helt otroliga med tanke på att den hittar alla små detaljer trots mörkret som kunde ha tagit över allting.
 
Jag stannade till och gav en extra stor tanke på de jag velat lära känna längre än vad livet tillät oss att göra.
 

Kvällens och även alla inlägg framöver är tagna
med min Canon 70D med tamronobjektivet 18-270mm om inget annat anges.
 
Stor kram, Therese
 
 
 

Kommentarer:

1 Milla:

skriven

Wow 😍

Kommentera här: