Nallens inlägg

 
 
 
Hej mina nya vänner.
Jag är en teddybjörn som min vän Therese hittade i ett kallt garage för ett par veckor sen.
Hon hade stoppat mig i en trång låda förut,
tyckte väl att jag var såå stor för att ha med till huvudstaden... visst ser jag stor ut? :(
Tanken var att inte ens behålla mig, nä hon tänkte sätta mig på en blöjtårta och skicka mig tillbaka till Roslagen men tårtan blev visst för stor för att jag skulle få följa med så här hamnade jag, i en liten etta i Stockholm och jag är så glad över att få vara med på den här resan.
 
Idag tog hon med mig ut i regn och rusk efter att jag har fått hört på hennes hosta i en veckas tid.
Det var så skönt att komma ut i friska luften.
Vi klättrade över gärdsgård, stubbar, stenar och jag kunde faktiskt springa och gömma mig lite när Therese skulle ställa in massvis med inställningar på kameran hela tiden och när jag kom bort blev hon galen på mig, det var kul. hihi
 
           
 
 
Scchh... jag måste hinna över till andra sidan
 
 
 
Jag hittade stora, stora löv med vatten i. Men mitt sällskap ville inte att jag skulle bli blöt så jag fick inte doppa tårna i vattnet.
 
Vi gick genom kyrkogården hem och det var lite kusligt, tur att vi var två som kunde gå hand i hand

* Heejdååå *
Hoppas vi ses en annan dag igen!
Kanske inte lika grått och trist den gången jag får vara modell. Kram Kram
 
 
 
 

Kommentera här: